"Trapped" Alicja Skirgajłło

 Alicję Skirgajłło poznałam dzięki książce "Sposób na francuza ", którą pochłonęłam w 2 noce. Od razu polubiłam tą autorkę, głównie za styl w jakim pisze oraz za super poczucie humoru. 

Dzięki wydawnictwu Editiored miałam okazję poznać Jej najnowszą książkę "Trapped", która trochę różni się od pozostałych książek.

"Sposób na francuza " mega mi się podobał, jednak ta historia jest o wiele razy lepsza ! Niezwykły mafijny romans, mega wciągający, w którym cały czas coś się dzieje. Bardzo dobrze dobrani bohaterowie, nic nie jest przesadzone. Akcja toczy się w mega zawrotnym tempie, wywołuje bardzo wiele emocji, jest w niej sporo brutalności i przemocy, ale także dużo miłości i szacunku, przyprawia o szybsze bicie serca, ale też rozbawia i wzrusza. Uwielbiam to poczucie humoru i lekkość z jaką pisze Pani Alicja. Końcówka trochę mnie zaskoczyła, jednak później zobaczyłam, że będzie druga część, co mnie bardzo ucieszyło! Autorka z każdą kolejną książką robi coraz większe postępy. 

Nie zdradzę Wam dużo z tej książki, bo jest takim sztosem, że uważam, że każdy powinien się osobiście zapoznać z tą historią! 

Na prawdę polecam, wiem, że o "Sposób na francuza" mieliście różne opinie, ale na prawdę sięgnięcie po tą opowieść, obiecuję, że nikt nie pożałuje 🤗

Komentarze

Popularne posty