"Szczęście diabła" Meghan March

"Szczęście diabła" to druga część trylogii #forge 2
Meghan March przyprawi mnie kiedyś o zawał! Każdą jej książkę kończę czytać z przyspieszonym biciem serca... Niby przyzwyczaiłam się do tego, że zawsze na sam koniec zrzuca bombę, ale jednak za każdym razem jestem w coraz to większym szoku..
I jak tu teraz czekać na kolejną część CIERPLIWIE, jak zakończenie jest taką bombą 🙉
Nie będę się dużo rozpisywać, po prostu musicie sami przeczytać tą książkę, bo jest ogień, aż brak mi słów żeby ją opisać ! 🔥
Ta pisarka tak tworzy książki, że nigdy nie jestem w stanie się oderwać od razu, jak mówię sobie, że to ostatni rozdział i idę spać...To czytam minimum 5-6 rozdziałów 😅 Nie raz zarwałam przez nią noc, po prostu uwielbiam jej książki i styl jakim je pisze. No cóż, pozostaje mi tylko grzecznie czekać, ale pewnie emocje nie opadną mi jeszcze przez najbliższych kilka dni.... Tymczasem będę kontynuować serię "bogaty i grzeszny ", już się boję 🙈






India godząc się na ślub z Forge'em od samego początku domyślała się, że ma on w tym swój cel, lecz nie wiedziała jaki. Wiedziała, że jest dla niego tylko środkiem do jakiegoś celu, taką kartą przetargową. Niestety Jericho nie powiedział jej całej prawdy... 
Idnia dowiaduje się po jakimś czasie 'prawdy, lecz nie wiadomo czy tej właściwej, bo dowiaduje się wszystkiego od niewłaściwej osoby, a mianowicie od Bastiena - największego wroga jej męża.
Jednak czy to jemu powinna wierzyć?
W końcu, gdy Jericho czuje, że jest bliski utraty swej żony, postanawia wyznać jej całą prawdę. 
"Chciałabym móc mu wierzyć. Chciałabym wyrzucić z głowy całe to szaleństwo. Wszystkie zmartwienia, obawy i zwariowane teorie. Chciałabym się tego wszystkiego pozbyć. Choćby na jedną noc."
Jak to wszystko wpłynie na ich związek ?
Co jeszcze stanie na ich drodze ?
Czy poradzą sobie z tym wszystkim ?
" Nie bój się, nie pozwolę Ci spaść. Będziemy radzili sobiez tym wszystkim dzień po dniu, okej?"

Komentarze

Popularne posty