" Nowa tożsamość "


Hej, hej !
Na wstępie - przepraszam, że tak długo musieliście czekać na recenzję! Obiecałam wcześniej, ale nie miałam kiedy napisać🙈
" Nowa tożsamość " @ewelina_dobosz_autorka
Tak mnie wciągnęła, że pomimo braku czasu, przeczytałam ją w 2 dni 😍
Romans, z wątkiem kryminalnym i erotyką - uwielbiam ! 🔥
Od razu Wam napiszę, że będzie kolejna część tej książki, na którą czekam z niecierpliwością. Bardzo polubiłam bohaterów oraz to w jaki sposób autorka napisała całą książkę. Czyta się szybko, lekko, przyjemnie 🥰
♡♡♡♡♡♡ Igor, młody, nadzwyczaj przystojny, lekarz ginekolog, wyjeżdża do Paryża z Krakowa po to, aby się ukryć przed policją, która oskarża go o morderstwo żony. Mężczyzna uważa, że jest niewinny, ale jest pierwszy na liście podejrzanych głównie dlatego, że niedawno odkrył, że żona go zdradzała. Pewnie się zastanawiacie dlaczego ucieka, skoro niby jest niewinny ? No ale cóż...chyba sami dobrze wiecie, jaki jest Polski wymiar 'sprawiedliwości'.... Igor zaczyna nowe życie, jako Daniel Moore. W tak wielkim mieście, gdzie nikt nikogo nie zna, poznaje Emily - młodą, śliczną prawniczkę. Cóż za zbieg okoliczności, prawda ? Na początku mężczyzna ukrywa swoje tajemnice przed poznaną kobietą. Po pewnym czasie, para zakochuje się w sobie bez pamięci. Są jak ogień i woda, jednak nie potrafią żyć bez siebie. Tworzą parę wybuchową. Oboje mają duży, lecz różny bagaż doświadczeń. Mężczyznę w końcu dopada przeszłość, którą myślał, że na zawsze udało mu się zostawić w Polsce. Czy jeśli Emily pozna całą prawdę, zostanie przy Igorze i będzie w stanie mu pomóc ? Jak niebezpieczna okażę się dla niej ich płomienna miłość ? Jak potoczą się dalsze losy pary ? Jeśli chcecie poznać historię tych dwojga, gorąco Was zachęcam do przeczytania tej książki. Ja już nie mogę się doczekać kolejnej części, która na szczęście premierę ma już niedługo, bo w sierpniu! 💓



Komentarze

Popularne posty