"Osaczona" Pola Roxa

"Osaczona " Pola Roxa wydawnictwa Lipstickbooks - mega książka!
Wciągnęłam się od pierwszych stron, zarwałam 3 noce, wmawiając sobie "jeszcze jeden rozdział i ide spać" i tak codziennie do 3 w nocy 😅
Książka zaskoczyła mnie pozytywnie, kończąc ją  trochę byłam zła, że będzie takie zakończenie kiepskie, ona zamknięta, on nie wiadomo gdzie.. A tu nagle wielkie bum i szok ! 

Zakończenie okazało się mega zaskoczeniem dla mnie, oczywiście w sensie pozytywnym.
W niektórych książkach łatwo się domyślić co będzie dalej, natomiast tu było zupełnie na odwrót, przewracałam kartki zupełnie się nie spodziewając jak potoczy się dalej życie bohaterki.





Karolina wiedzie stabilne i bardzo nudne życie, jej mąż prawie w ogóle z nią nie rozmawia, mają dom i wspólny kredyt. Bohaterka ma niezbyt pasjonującą pracę w biurze, brzmi nudno prawda? Nagle ten spokój zakłóci coś czego nikt by się nie spodziewał. W jednym momencie wszystko zaczyna się pieprzyć i w pracy i z mężem...życie Karoliny wywraca się do góry nogami. Kiedy wyjeżdża samotnie na urlop aby odetchnąć od tego wszystkiego, spotyka na swojej drodze pewnego mężczyznę...przystojny, tajemniczy.. brzmi super, prawda ?
Ale to tylko krótki urlop, a Karolina jest wierna swojemu mężowi... Ale po powrocie do domu okazuje się, że jej mąż jej wierny nie jest..wręcz przeciwnie. Karolina odkrywa, że zdradza ją z jej najlepszą przyjaciółką życiową, z którą pracuje w jednym miejscu, masakra co ? Wyobraź sobie, że mąż Cię zdradza z przyjaciółką, z którą musisz przebywać w jednym miejscu każdy kolejny dzień...Ale tak się nie da. Karolina pewnego dnia wychodzi z siostrą na imprezę i tam spotyka swojego tajemniczego mężczyznę, którego poznała podczas urlopu..okazuje się, że mężczyzna potrafi zadbać o nią jak nikt inny dawno tego nie robił, potrafi poruszyć te struny, o których istnieniu nawet nie wiedziała. Zakochują się w sobie bez pamięci, Karolina wyjeżdża do Waldka do Warszawy pozostawiając swój dom i pracę...Ale nagle na jaw wychodzą fakty, których nikt by się nie spodziewał. Okazuje się, że mężczyzna nie jest taki idealny.. Karolina odkrywa czym na prawdę Waldek się zajmuje, zaczyna się zastanawiać czy da radę z nim mimo wszystko być, nagle znów życie Karoliny odwraca się do góry nogami, bo jak już się coś musi pieprzyć to na całego prawda?
Książka jest super, cały czas coś się dzieje... ale mimo wszystkiego, na końcu wyjaśnia się wszystko i zakończenie jest, powiedziałabym nawet, że "szczęśliwe", czego zupełnie się nie spodziewałam.


Bardzo fajna książka, pochłonęłam ją bardzo szybko, z każdą następną kartka byłam coraz bardziej ciekawa, co będzie dalej.

Komentarze

Popularne posty