"ZŁE MIEJSCE" K.N.HANER



RECENZJA PRZEDPREMIEROWA
"Złe miejsce" - I część serii "Niebezpieczni mężczyźni" K.N.Haner

Premiera tej książki jest 12.02.2020


Był jak senny koszmar, przerażał mnie, manipulował, karał, ale sprawił, że czułam się potrzebna.
Mimo tego, że nosił maskę, dostrzegłam w nim coś ludzkiego.
Chciałam uciec, ale nie miałam dokąd wracać.
Moje życie przed nim było piekłem.
Przez chwilę żyłam złudzeniami, że uwolniłam się od przeszłości, ale prawda okazała się szokująca.
Byłam kimś innym, niż myślałam.
I nie uciekłam z piekła.
Trafiłam w sam jego środek

"Każdy z nas znajduje się czasem w nieodpowiednim miejscu i nieodpowiednim czasie. Najczęściej są to jednak nic nieznaczące sytuacje, o których szybko zapominamy. Chwila adrenaliny, złości, płaczu, a potem wracamy do swojego życia, które jest mniej lub bardziej idealne"

                                             

Główną bohaterką jest młoda, piękna, zawsze dobrze wyglądająca Balire. Jednak jej życie nie jest tak idealne, jak mogłoby się wydawać. Od małego miała pod górkę. Żyła z nadzieją, że jak tylko skończy 18 lat ucieknie z tego koszmarnego życia, ale jej plan poszedł na marne. Pod wpływem szantażu ojca, została zmuszona do podpisania umowy. Zgodziła się, bo inaczej ojciec zostawiłby ją oraz jej matkę na lodzie, bez pieniędzy, bez niczego, w dodatku dzięki swoim kontaktom zamieniłby ich życie w koszmar. Blaire żeby chronić matkę, podpisała umowę z ojcem, który wykorzystuje jej urodę w pracy, zmusza ją do spotkań z biznesmenami, groźnymi, często obleśnymi, z którymi musi robić rzeczy, o których nawet strach pomyśleć. Dla ojca ważne jest tylko to, aby interesy szły mu dobrze, nie obchodzi go co Ci ludzie robią z Jego córka, wręcz przeciwnie, gdy dziewczyna zrobi coś nie tak, to jeszcze jej się za to dostaje...Pewnego dnia Blaire szykuje się do spotkania z najgroźniejszym, najbardziej obleśnym mężczyzną,pilnuję ją przy tym ochroniarz ojca,wydaje się, że gorzej już być nie może....
W drodze na spotkanie zostaje porwana przez mężczyznę w masce. Dziewczyna miała być tylko grzeczna i posłuszna, wtedy będzie dobrze traktowana i będzie mogła żyć "szczęśliwe" u jego boku. Ale czy to możliwe, przy facecie, który budzi w niej strach i niepokój, a jednocześnie poczucie bezpieczeństwa ?
Za każde niechciane zachowanie, niewyparzony język była karana. Ale mimo tego, czuła się pierwszy raz w życiu komuś potrzebna. Wydaję się, że to życie jest lepsze niż poprzednie, dopóki na jaw nie wychodzą nowe fakty i nie okazuję się, że Balire trafiła w sam środek tego całego piekła.
Na każdym kroku pilnuję ją ochroniarz Phixa - David, który jak się później okazuje jest jej dobrze znany, ale nikt nie może się o tym dowiedzieć. Po jakimś czasie, David mąci jej w głowie, poniekąd się w sobie zakochują, obiecuje Jej, że jak tylko będzie okazja, pomoże jej uciec. Ale na jaw wychodzą pewne rzeczy... Phix wpada w szał, gdy o wszystkim się dowiaduje, zakończenie jest bardzo mocne. Jestem ciekawa jak potoczą się dalsze losy, co z Phixem, Davidem i Balire ?
Mam nadzieję, że kolejna część serii "Niebezpieczni mężczyźni" będzie równie dobra.
Nie jest to słodki romans, z tęczowym zakończeniem. Ta książka jest mocna, ma w sobie mnóstwo brutalności, złości. Kiedy czytając mamy już w głowie, co może się wydarzyć dalej, pisarka znów zaskakuję i schodzi na taki tor, jakiego się nie spodziewamy. Teraz czekam z niecierpliwością na kolejną część.

Komentarze

Popularne posty