"PAKT Z DIABŁEM"

"Pakt z diabłem" Meghan March




Ktoś z Was już czytał nową książkę Meghan March ? 💙
Ja pokochałam tą autorkę od pierwszej książki jej autorstwa, która wpadła mi w ręce - A była to książka " Król bez skrupułów " z Trylgoii Mounta. O tamtej Trylogii pisałam i tutaj i na blogu, więc zapraszam do poczytania jeżeli jeszcze nie czytaliście ☺ Byłam nią tak zachwycona, że jak tylko zobaczyłam, że szykuje się nowa seria, to od razu postanowiłam, że muszę ją przeczytać 🔥
No i pierwsza część już za mną! Dzięki Wydawnictu Editio.red miałam ją już przed premierą 💙
"Pakt z diabłem" utrzymuje mnie w przekonaniu, że ta pisarka jest totalnie zaje*****🔥
"Diabła możesz pokochać, ale nigdy go nie osowisz"

                


Bohaterowie, o których pisze Meghan March, zawsze są silnymi, potężnymi samcami alfa, którzy zawsze mają to, co chcą.
Jericho Forge, nadzwyczaj przystojny, silny miliarder. Zawsze bierze wszystko, na co tylko ma ochotę. Jego najnowszym celem jest India Baptiste, którą chce mieć tylko dla siebie. Pragnie zdobyć ją jeszcze bardziej po tym jak dowiaduje się, że jest ona zainteresowaniem jego największego wroga - Bastiena de Vere. Za to co Bastien zrobił Forge'owi, ten postanowił, że do końca życia będzie odbierał mu wszystko, czego jego wróg będzie pragnął.

India to bardzo piękna, wygadana kobieta, która musi zdobyć 10 milionów w ciągu tygodnia aby odzyskać swoją siostrę - Summer z rąk porywaczy. Za siostrę jest w stanie sprzedać nawet swoją duszę... Ale czy to zrobi ?
Jak potoczą się jej losy ? Czy uda jej się uratować siostrę z rąk tych bandytów ?


                 



Nie była to aż tak ostra, erotyczna książka jak te z Trylogii Mounta, ale bardzo mi się podobała. "Pakt z diabłem" trzyma w napięciu do samego końca, było też trochę ostrej erotyki, ale uważam, że jesto to spokojniejsza książka niż poprzednia seria ;)
Ledwo chwyciłam książkę, a już byłam przy jej końcu, czyta się barrdzo szybko i przyjemnie :D
Zachęcam Was bardzo do przeczytania jej, a ja z niecierpliwością czekam na kolejne części 💓





Komentarze

Popularne posty