Kosmetyki Konopne - też lubicie? ❤


Konopne masło do ciała z oliwą z oliwek znajdziecie TUTAJ  za niecałe 19 zł, na prawdę warto!


Mój ulubieniec ❤
Łagodząco-odżywcze masło do ciała z olejem konopnym, który przywraca blask i gładkość  skórze suchej z  dodatkiem oliwy z oliwek, która regeneruje i uelastycznia skórę.
.
Jest tu ktoś kto ma bardzo wrażliwą skórę jak ja ? Jeśli tak, to ten balsam  konopny jest idealny dla Ciebie (do każdej innej skóry oczywiście też ) podkreślam, że do wrażliwej, ponieważ wiem, jakim problemem jest znaleźć dobry balsam. Sama posiadam wrażliwą skórę, zwłaszcza na nogach. Od większości balsamów nogi mnie pieką, szczypią i wychodzą mi kropki, które wyglądają jakbym przeszła przez milion kaktusów 😱 Po goleniu ten ból się nasila i czasem jest nie do wytrzymania, ktoś z Was też tak ma ? 🤔
Natomiast ten balsam od @efektima Jest dla mnie idealny ❤ Nawet jak posmaruje nogi od razu po depilacji, to ani mnie nie szczypią ani nie mam krostek 😊
Masło wręcz łagodzi podrażnienia oraz bardzo dobrze nawilża skórę. Ma też przyjemny, delikatny zapach, dzięki któremu aplikacja jest jeszcze przyjemniejsza 😍
Koniecznie dajcie znać czy lubicie kosmetyki konpone oraz czy miałyście już okazję testować właśnie to masło 😍😘

Komentarze

Popularne posty