Hejka Kochani !
💓


Jakiś czas temu w moje ręce wpadło kilka książek od wydawnictwa NovaeRes. (Książki tego wydawnictwa dostępne są na zaczytani.pl. Jako pierwszą przeczytałam "GRZECH PIERWORODNY " Anny Szafrańskiej, jakoś tak coś mnie podkusiło żeby to właśnie od niej zacząć❤
Pierwszy raz spotkałam się z książkami tej autorki, a Wy jakieś znacie już?
Ja jestem pod mega pozytywnym wrażeniem!
Dawno nie czytałam tak dobrej książki 😍 jak zaczęłam czytać rano, to gdy skończyłam, spojrzałam na zegarek myśląc, że jeszcze kilka rzeczy zdążę zrobić, a okazało się, że już 2 w nocy 😂 serio, jeszcze nigdy żadna książka mnie aż tak nie wciągnęła 🤗 Niestety po fakcie dowiedziałam się, że jest to 2 część tej historii..Ale w niczym to nie przeszkadzało, aczkolwiek żałuję,że nie wiedziałam, bo na pewno bym przeczytała. Także zanim zabierzecie się z "GRZECH PIERWORODNY " to zachęcam do przeczytania części pierwszej  " Widmo grzechu "



A teraz przejdźmy do rzeczy.
Książka opowiada o historii dwóch ludzi - Nel Augustyniak i Gilbert Kraszewski(to jak się poznali,dokładnie jest opisane w 1 części,której ja niestety nie czytałam) o zupełnie innych charakterach, Ona-pilna uczennica, przewodnicząca szkoły,idealna córka, podążająca za swoimi marzeniami i pasjami, On-tajemniczy, niebezpieczny łobuz, rozwiązujący wszystko przemocą, nieziemsko przystojny, to właśnie przed nim rodzice oraz rodzeństwo ostrzegają Nel.  Połączyło ich tak silne uczucie, że świata poza sobą nie widzą. Jak to się mówi "przeciwieństwa się przyciągają ". Jednak coś stoi im na przeszkodzie...to 'coś' nazwa się 'przeszłością'.  Gdy wszystko z przeszłości, co ukrywa przed Nel rodzina  wychodzi na jaw...całe ich życie odwraca się o 180'. Czy mimo to będą dalej razem ? Czy ich uczucie do siebie jest tak silne żeby przetrwać to wszystko, co ukrywała przed Nel rodzina ? O tym musicie dowiedzieć się sami, czytając książkę 😘
Miłego czytania ! Jak przeczytacie lub już czytaliście, to dajcie znać w komentarzu czy się podobała 😘

Komentarze

Popularne posty